last day with my babygirl

Hejsan hoppsan!
Vaknade nyss helt jävla mörbultad, bakis och trött så in i skogen. Vi partade gärnet igår och hade skit kul! Vi somnade vid 8 i morse och kommer nog inte vara så svårt att somna ikväll, vilket är skönt eftersom jag ska till skolan tidigt i morgon.
Nu ska vi strax ner till rantens grill, käka en burgare och pommes och en stor jävla cola!
Sen ska Jenniebaby åka hem, hennes tåg går 17.10 och jag vill verkligen inte att hon ska åka, det kommer bli så jävla tomt och ensamt i lägenheten nu. Usch, ne nu måste jag skynda mig!
bye

<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: AMANDA

bajskorv

2009-02-22 @ 23:28:33
URL: http://amandabrusewitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0