LÖRDAG I TYRESÖ

Hejsanhoppsan
Jag kom nyss hem till mamma, jag varit hos några vänner. Vi festade igår hos Felicia, hade kul fast det blev lite små knabb mellan tjejerna, jag betedde mig nog kanske inte så värst bra mot min kära och älskade vän (tänker inte hänga ut henne här) men förhoppningsvis löser det sig.
Jag anlände till Stockholm i går kväll och åkte bara hem, alla sov hemma så jag har inte träffat dem än, men vi ska käka en god middag tillsammans hela familjen när resterande familjemedlemmar anländit, ska bli så mysigt .. som jag har saknat dem!
Jag har inte skrivit på evigheter käns det som och inte heller uppdaterat mig eller satt mig vid en dator på lika länge så det är super skönt att kunna kontakta omvärlden igen.
Jag är bakis som en riktigt gris och jag måste endå hoppa in i duschen snabbt och sen åka till centrum för att lämna tillbaka min klocka som har gått paj.
Nu ska jag försöka tracka min vän med samtal tills hon svarar och sen blir det duchen, hörs senare!
puss

Kommentarer
Postat av: jennie

men man blir ju oftast lite piggare efter en dusch så det ska nog gå bra i staden sen ;)

2009-02-28 @ 14:15:18
URL: http://jennieholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0