magen är ond

hej igen
jag har så oooont i min mage så jag ramlar snart ihop for real, är helt slutkörd haha. nu sitter jag i en datasal i F-huset med Mallan och chillar, hon skippar också webdesignen idag. ingen är på humör för det! runt två tiden skulle sanne och hennes crew (skola) komma hit till gymnasiet för någon sex- och samlevnads föreläsning så jag ska träffa henne och ta en taggish innan jag kilar hemåt för att kurera min mage och hals och sen börja med slingningen, om jag orkar vill säga! ikväll har jag volleyträning 18-20 men funderar på att köra ett  pass med simning innan som uppvärmning, men med tanke på hur stackars jag mår idag så kanske det räcker med en träning ikväll. jag ska gå och köpa mig ett gymkort också har jag bestämt, nu ska fläsket allt få se, nu jävlar ska det bort!
hallei!

Kommentarer
Postat av: AMANDA

hahaha, nej. alltså jag menar dem typ fkp folk. Roligare när folk jag inte känner läser. ;) eller vad man nu ska säga. ;P

2009-02-23 @ 13:41:55
URL: http://amandabrusewitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0