ögonshoppning

hej igen
jag sitter fortfarande i skolan vid samma dator, jag har inte orkar pallra mig hemåt. jag har letat runt på nätet och ögonshoppat lite, så mycket jag vill köpa!
jag tänkte dela med mig med dem absoluta favoriterna jag hittade på bubbelroom.com, dom hade rikigt snygga kläder där faktikst.


dessa oksana jeans från märket; D.brand 699:-

Världens sötaste hipsters från Björn Borg 249:-
 


den här sjukt snygga klänningen från Sofifi 1995:-

muuums!

jag hittade inga speciella toppar eller tunikor vilket är tråkigt men eftersom jag inte ska beställa något så har jag inget att klaga över.
Nu ska jag faktikt ta mig i kragen och lunka hemåt!
adjöken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0