organisation&ledarskap

TJA!
Nu sitter jag här och har lektion, "Organisation & Ledarskap" vilket inte är kul vill jag lova. Jag sitter här med min klasskompis som försöker övertala mig att ge ut instuderingsfrågorna som jag suttit och jobbar hårt med, haha. Vilket han kan glömma! Vi har nyss haft fikapaus i lektionen och Maria hade med sig supergoda citronmuffins och Larsa (våran alledeles utomordentliga lärare) fixade saft. Nu ska jag ha snart ha svenska B och sen företagsekonomi B sen slutar jag för dagen.
Ikväll ska jag plugga lite sen har jag kör kl. 17.30- 19.00 men eftersom den krockar med min Volleybollträning som börjar 18.00-20.00 så måste jag dela upp det lite så jag går lite tidigare från kören och åker och tränar sista timmen på volley'n.

Förresten, är det någon som vet vad som ingår i personaladministration (Human Resorce Management)? haha, ne fy Denise, Nu är jag så ruggigt uttråkad av dehär!
Om jag hinner jag även slinga håret en omgång med ljusa slingor ikväll! Dessutom så hade vi (lojsan, sanne och jag) bestämt oss för att ha filmkväll efter kören men tror jag måste skippa det ikväll eftersom jag har rätt så mycket att stå i. Jag måste ju städa, tvätta och diska i lägenheten innan Jennie anländer på Fredag också, vill ju inte att hon ska komma till en stökig och ofräsch lya direkt. 
 

nenu ska jag försöka göra några frågor till innan jag slutar.
tjingeling!

Kommentarer
Postat av: jen

haha jag är van att leva i ett bombnedslag! mitt rum är en katastrof. men jag vill ju åka nuuuu, saknar dig nisanfisan.

2009-02-18 @ 20:58:56
URL: http://jennieisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0