partyy

Godmorgon!
Jag kom nyss hem och känner mig helt seriöst som en levande zombie! Jag har knappt sovit en timma inatt och dessutom legat på en soffa och verkligen försökt hålla mig vaken. Jag måste ha slumrat till vid 7 tiden i morse eller något för jag vaknade till helt förskräckt när mamma ringde vid 9. Jag var skit rädd att jag hade missat mitt tåg som jag ska ta till Falköping C idag 13.07, tyvärr! Jag känner verkligen inte för att åka hem till en tom lägenhet och framförallt inte att få sitta på ett jävla tåg i det här skicket i flera timmar. 
Hasse kom i alla fall och hämtade mig så jag kom hem för en stund sen. 

 Tänkte att jag skulle berätta lite om igår.
Det alltså lite stressigt, jag skyndade mig till Alexandra där alla människor och förade. Jag träffade bland annat Carolina och Rodie från min klass i hödstadiet, jätte kul att träffa dem! Vid 22-22.30 tiden var det dags för alla att sätta sig i bilarna för att åka in till laroy. Väl framm kom vi inte in (typiskt) så vi satte oss i en taxi och körde full fart mot kungsholmen för att besöka Fabriken i stället. När vi kommer fram så är det helt okej sen kan man väl ha sin egna uppfattning om folket som var där och "stämningen" men vi dansade och hade kul i alla fall. Jag träffade även Kim Westerlund och Jenny vilken var sjukt oväntat just där av alla ställen, vi har inte setts på år och dar.  Vid halv 2 tiden sa alla hejdå och jag, alex, frida och fredde åkte hem i bilen som fredde körde.
Vid 2 tiden hamnar jag på en "efterfest" hos Fredrik Sandin, alla satt i mjukiskläder och chillkröka så jag kommer vinglandes in där med partyklänning och grejer. Väl där var Hansson, Korre, Mikko, Johan, Fredrik och Robert Löfgren, haha han hade jag inte sett sen typ 5an så det var jävligt intressant att träffa honom. Så sjukt att man bara träffar på människor som man knappt har träffat på flera år! 
Vi krökade hela natten lång och jag har endast sovit någon timma, jag försökte hålla hansson som sällskap för att jag inte ville sitta vaken uppe och vänta på "första bussen" eftersom vi befann oss i trollbäcken så gick det inga nattbussar. Men han gick på toa och kom aldrig ut igen, deckade stenhårt skulle jag chansa på! 


 
Här kommer lite bilder från igår:
FÖRKRÖKET

bild ovan: en galen fia!

bild ovan: Carolina och Rodie

bild ovan: en nöjd Frida, haha!

bild ovan: Matte, Alexandra och Sofia.

bild ovan: Lite av Liwen, Tobias kropp och Mattes profil samt ballongerna.
Vilken superbild (tagen av Rodie) haha!

CLUB: FABRIKEN

bild ovan: Sofia, Kristin, Frida och Linda

bild ovan: Kristin, Jag, Frida och Fia

bild ovan: Linda, Alex och Fredrik

bild ovan: Matte, Frida, Liwen och Fia

bild ovan: Alex, Matte, Frida, Liwen och Fia

bild ovan: Jag, Alex, Fredrik och Matte

bild ovan: hela sällskapet! Förutom Tobias och Kristin som skulle upp tidigt
idag och gick hem väldigt tidigt.
Frida, Jag, Fredrik, Matte, Liwen, Fia (lite iaf), Alex och Linda.

bild ovan: Brudarna! killarna syns inte bakom.
Frida, Jag, Alex, Linda och Fia.

bild ovan: jag (inte den vackraste bilden men såg ungefär likadan ut på
alla bilder jag tog med alex, haha) och Alex.

bild ovan: Födelsedagsbarnet Alex och lite utan mig.

EFTERKRÖKET

bild ovan: Robert Löfgren

bild ovan: Mikko och Fredrik

bild ovan: Jag och Viktor

bild ovan: Jag och Viktor, sista bilden från kvällen!

Tack för en superkul kväll och hoppas att Alexandra fick kvällen till vad hon förväntat sig!
 Nu ska jag hoppa in i en snabb dusch och packa sen kommer Hasse och så bär det av till centralen för att åka tåget till Falköping.
Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0