plugg=bajs

Nu sitter jag fortfarande i skolan och jag slutade min webdesign kl. 15.20 men eftersom jag varit sjuk två lektioner så har jag missat att vi hade våran "deadline" för hemsidan idag. Men eftersom jag inte ägen en egen dator kunde jag inte göra så mycket åt det i alla fall. Jag fick klart det mesta av designen och grunden på lektionen men eftersom jag inte skrivit "manuset" så sitter jag alltså och gör det nu. Jag är faktiskt strax klar med det och det känns gudomligt skönt måste jag säga!
Jag är ensam i hela byggnaden och datasalslarmet går stup i kvarten vilket betyder att jag måste kila vilket minut som helst.

I morgon kommer Jennie och jag är helt överlycklig över det, ska bli så förbannat kul! Imorgon fyller även Hampus 18 år så jag tror det vaknas party. Ska bli så kul att presentera alla Falköpingsbor för stackars Jennie som kommer få en chock av skillnaden. haha, ne så farligt är det kanske inte men där är fan inte långt ifrån.
Jag satt och googlade lite kändisbilder för min hemsida och så hittade jag en bild på den oemotsåndlige snyggingen i "lipstick jungle", den nya serien på tv3. Jag lovar och svär med handen på hjärtat att jag skulle kunna göra allt som behövs för att få locka hem den godbiten hem till mig!

Dessvärre är det någon snygg brud brevid men den andra bilden var faktiskt riktigt cool på henne.


Nenu ska jag faktikst kila hemmåt. Känner mig som en riktig nörd som sitter i skolan till klockan halv fem.

puss

'
mööööööööms!

PUSSPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0