pluggpluggplugg

Hejsanhoppsan
Jag sitter nu här i skolan trotts jag har slutat, denna gång för att jag har en feting redovisning i Svenska B/ Retorik i morgon, "informerande tal" , jag ska prata om ungdomsmottagningen och jag har knappt börjat. Jag känner mig så in i rumpan stressad ska jag tala om! Dessutom har vi prov i organisation och ledarskap på torsdag vilket jag inte heller ens har börjat plugga på. Fyfan, jäkla skola! blääääää
Igår blev det varken träning eller slingning, jag kom hem, la mig i soffan för att titta på gilmore girls och läsa min bok, jag slocknade redan innan det hade börjat och vaknade kl. 21.12 och kännde mig lite små stressad över att jag sovit bort hela kvällen. Jag satte mig upp och fick panik över att jag hade missat så mycket av lipstick jungle som började kl.21.00 på trean men blev åter lugn när jag kom på att den går i repris på fredag kl. 20.00!
Sedan ringde jag pappa informerade honom att jag skulle dit. Jag packade min lilla övernattningsväska och lunkade dit. Väl framme drack jag tè och åt mackor (var super hungrig eftersom jag inte ätit något sen lunch), samtalade lite med pappa och agneta och gick sedan upp till lillebror Basse och tittade lite på Tzatsiki. Efter ungefär 15 min låg han och snarkade och jag stängde av, kröp ner och började läsa min bok.
Jag somnade förvåningsvis väldigt tidigt så det var skönt!

Nenu får jag fanemig ta mig i kragen och bli klar med det här, ska skriva klart "manuset" skriftligt så jag kan skriva ut det och ligga och öva på det hemma hela kvällen och sen göra klart min powerpoint.
Lina ringde nyss, hon kommer förbi snart och håller mig sällskap sen ska vi iväg och käka en pirre, prata lite och sedan iväg till tatueraren då hon ska fylla på sina tatueringar, jag ska finnas med som moraliskt stöd och handhållare.
Nu kom det en grupp med danskar och en svensk/dansk guide som tydligen visar upp våran "vackra skola" haha!

Nefyfan, nu blire plugg igen.
puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0