tider man aldrig glömmer



Jag märkte föräns nu att i förgående inlägg ingick alldeles för mycket svordommar och fel-
stavningar. Jag var iofs i full färd med att prata med Jen vilket kanske var boven som ledde
till mitt ganska så tomma och väldigt snabba blogginlägg.
Var tvungen att skriva ett till pga rastlöshet och längtan. Jag snodde bilden ovan som visar
mig och Jen under tider vi levde livet som en "dans på rosor" och beskymrades oss inte
mer om annat än pojkar, kläder och om smiket såg bra ut från Jen's blogg: http://jennieisabelle.blogg.se/.
Vet inte riktigt om jag har så mycket att skriva om så här på natten, för jag kan ju inte påstå att det har hänt så mycket sen det senaste blogginlägget som dock också inte var så intresseväckande eller innehållsrikt,

Men visst var vi väl otroligt söta?
Nu ska jag försöka sova, Godnatt och håll tummarna för att Jen ska få pengar av sin  mor till tågbiljetter hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0