freeeedaaag

Hej!
Nu sitter jag på webbdesign i skolan och skissar på min hemsida. Gårdagen var slapp med läsande, sovande och mys. Idag går jag i skolan fram till 13.25 och sedan kommer bebis och hämtar mig så han onekligen kunde säga imot mina "puppyeyes", haha. Vi ska alltså vidare till Skövde, jag ska lämna tillbaka mina jeans och ska hjälpa honom att välja ut en parfym. Senare mot kvällen ska vi förkröka och till Valtorp där Andreas har en 20års fest. Ska bli kul. Men nu ska jag på möte så jag måste kila.
Puss
var bara tvungen, tittade på¨the hills igår. Jag blir galeeen!! Lauren är så sjukt snygg!


adjö!

Kommentarer
Postat av: jen

Lauren Conrad is a natural beauty!

2009-01-30 @ 12:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0