hos bebis

Hej!
Nu är det slut på det roliga mina damer och herrar, jullovet är slut och skolan har startat igen. Jag har nu haft det bästa jullovet i hela mitt liv, så sjukt roligt har jag haft det i Stockholm under lovet! Visserligen är det skönt att allt har dragit igång igen eftersom man nu har en chans att börja om igen och få saker och ting gjorda.
Nu sitter jag hos min bebis och ska snart bege mig till min volleybollträning. Jag är tvungen att gå eftersom att min kära vän vägrar att skjutsa mig. Men det är väl alltid bra med lite extra motion. Nu ska jag strax säga adjö till min kära vän och börja min "vandring" till frejahallen.
ha det så bra!

Måste bara säga att jag har hittat ett grymt snyggt nattlinne jag blev lite förälskad i. Fint när man har nattbesök.
Hoppas ni har haft ett jätte bra lov.


Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig med ju! jag kanske kan komma och hälsa på någon helg? <3

2009-01-13 @ 14:20:53
URL: http://jennieisabelle.blogg.se/
Postat av: Anonym

kom när du vill älskling!<3

2009-01-13 @ 15:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0