Nyår 08/09

Jag har totalglömt att berätta om nyår!
Dagen började med lite snabb shopping med Jennie i Tyresö Centrum. därefter hem och fixa lite smått och hälsa min familjs gäster välkommna. Efter en kvick konversation med gästerna var det till att springa med fulla lungor ner till bussen och sen hem till Jen. Väl framme var bara en osminkad Jen och en Dennis i mjukiskläder så jag behövde inte känna mig ensam med att inte vara nyårsfin än så länge. Det dröjde någon timma eller två så kom Felicia in i en sjukt snygg nyårsblåsa och vågigt hår, grymt snygg var hon! Medans jag och Jennie satt kvar på golvet och trilskades fortfarande med sminkandet. Återligen en timma gick och vi satt alla fyra till bords (jennie, felicia, dennis och jag) runt Jen's trivsamma matbord och åt hasselbackspotatis, kött och bearniessås och drack vin. Vi hade riktigt trevligt. Efter maten var slut var det egenligen meningen att vi skulle äta glasstårta men eftersom jag är så kvick i skallen ,NOT, så glömde jag naturligtvis den hemma i frysen vilket jag inte skänkte en endaste tanke åt i den snabba farten ner till bussen. Istället för glass dukades det fram med alkohol vilket inte heller är så fel, haha ne men skämt och sido. Vi började i alla fall häva i oss alkohol, lyssnade på musik, pudrade näsorna, rökpausade, åt rester och hade lite lätt panik över kvällen eftersom de egentliga planerna inför kvällen inte blev av. Men det var inget att oroa sig för. Lite smått alkoholpåverkade och nyråsglada lunkade vi till bussen för att åka till bergfoten och titta på raketerna vid tolvslaget, samt dricka champange. Efter många om och men och taxi letande fick vi tag på en taxi och påväg till fornudden för att festa, vilket inte var allt för lyckat. Utan efter några timmars frysande åkte jag och Felicia med mina så kallade grannar (en iaf) vidare till granängsringen där vi skulle efterfesta hos dennis.
Sen vid 4-5 snåret blev det till att börja lunka hemmåt (kanske lite alltför mycket alkohol i blodet) hamnade hos grannen med de trevliga pojkarna och avslutade kvällen där.
Tack för en underbar nyårsafton allesammans som medverkat i min omgivning!

Jag och Felicia på middan hos Jennie. Snygga va?

Kommentarer
Postat av: Anonym

SÖT BILD <3<3<3<

2009-01-14 @ 09:32:30
Postat av: Anonym

tack detsamma gumman :)

2009-01-15 @ 01:05:51
URL: http://jennieisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0