så skönt med fredag

Nu är det fredag och det är så skönt! Jag har inte sovit så mycket inatt vilket kanske inte var så smart gjort men det kan man ta igen i helgen. Ikväll har jag inget planerat direkt (känns konstigt) men det dyker väl upp någonting som alltid. Ska antagligen sova hos bebis iaf.
Nu har jag pratat lite med min vän Maryam som ajg tyvärr kommit ifrån en del sen i somras, vi ska antagligen ses i morgon. Hoppas det!
Sitter just nu i skolan (som vanligt) och har nyss haft webbdesigt och ska snart på möte och sedan ha idrott sen är det helg för min del!

Min lägenhet ser ut som ett bombnedslag och nytvättade kläder över hela, HEELA lägenheten. Dessutom måste jag diska också, suck.. finns verkligen inget tråkigare än att diska.

Nu måste jag rusa, mötet börjar om 3 min.
skriver senare.
puss

denise in blackandwhite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0