senare morgon i skolan

Nu har jag slutat skolan, så skönt! Fast egenrligen har det inte varit en jobbig dag över huvutaget Började 08.00 med Företagsekonomi B sen Svenska B, Lunch och sedan var det meningen att vi skulle ha Engelska B men den blev inställd så jag slutade 11.10. Jag har inte ett piss att göra så det är lika bra att sitta kvar vid datorn och chilla lite innan jag ska hem och hänga tvätten och sedan tagga till inför kvällens träningsmatch mot U17 (det andra laget i Falköpings Volleybollklubb som är ett par år yngre) där min lillasyster Amanda Brusewitz även spelar och Louise Ögell. Ska bli kul som fan!
Jag är uttråkad redan, saknar Malin Ohlsson i skolan. Hon har inte varit här på hela veckan, hoppas hon kommer i morgon. Det brukar bli lite roligare om timmarna då.

Ikväll ska jag alltså träna/spela match 18.00-20.00. Efter det blir det till att snabbt som sjutton åka ner till Ica och handla mat (om jag inte får pengarna insatta tidigare) så kan jag göra det innan träningen. Har inte en endaste liten god matbit hemma, lever just nu på nudlar och äppeljuice. Gott va? Kanske inte borde klaga eftersom min kära kropp inte behöver så mycket påfyllning om jag nu ska vara sån.

Här är mitt härliga lag, Falköpings Volley U19


Såhär har min matmeny sett ut senaste veckan
nudlar

och

äppeljucie!

Jag älskar iofs nudlar men det kan vara lite för mycket att leva på det jämt och ständigt. Men sanningen är den att det är lätt att laga, billigt och jäkligt gott men samtidigt är det inte näringsrikt och erbjuder med hyffsat mycket kalorier.
Haha, här sitter jag och tråkar ut er med skola, volleyboll och nudlar. Nu ska jag sluta innan jag själv tråkar ut mig själv.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0