snyggt och frustrerande

Nu har jag suttit här och tittat igenom en massvis med snygga klänningar. Sådna man så himla gärna skulle vilja sätta på sig och känna sig snygg i. Dessvärre är det så ju att man luras över hur jäkla snyggt klänningarna sitter på alla super smala modeller och tror långt bak i huvudet att man kommer vara lika snygg! (dream on, Denise!)
Jag blir så jäkla avundsjuk hur vissa människor kan vara så fruktansvärt snygga och framförallt deras kroppar, och benen, kolla benen på alla modeller. Så grymt vackra!
Jag får sån ångest över min kropp när jag ser alla dessa bilder så jag nästan blir gråtfärdig. Men nu ska jag inte sitta här och tycka synd om mig själv utan i stället berömma alla snygga modeller för deras kroppar man skulle kunna dö för.

Jag har hittat några grymt snygga klänningar;'
 
JUST LOOK AT HER LEGS!
Men visst är klänningen skit snygg också?


Samma sak med denna snygga klänning, men jag vill inte ens tänka
mig själv i dessa klänningar jämfört med dessa stickor!


Jag hittade även en till bild med lite mer "coolare" och vågade klänningar;

den längst till vänster och sen tredje från vänster är några jag tycker var riktigt läckra.

OM MAN ENDÅ BARA KUNDE FÅ EN SÅDAN KROPP,
så fruktansvärt frustrerande!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-01-15 @ 15:08:52
Postat av: Anonym

Om du hade benen som hon på bild 1 har så skulle jag spy om du hade kortkort.. FYFAN VA ÄCKLIGT! kommer ju gå av på mitten. Skärp dig nu denise. Ingen tycker att det är snyggt, bara någon konstig tanke du har fått. Självklart vill många bli smalare (ehm jag tex) men inte sådär. då måste du ju sluta äta HELT!

2009-01-15 @ 15:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0