tidig morgon i skolan

Hej!
Nu sitter jag här igen i skolan och ska skriva i min blogg eftersom jag som ni kanske redan vet är datalös numera. Sitter hemma i min lilla etta i Falköping och tittar på kassa tv-program, äter och sover, det är ungefär vad jag gör om dagarna nu mera! Jag har ju iofs min träning som är min räddning, älskar volleybollen!

Jag har nyss haft företagsekonomi B, vilket jag är grymt dålig på (speciellt bokföring) men måste nog sätta mig ner och nöta in det eftersom vi har prov nästa vecka.
Idag ska jag gå i skolan tills kl 12.00 då jag slutar och sen ska jag ner till banken och lösa ut en check så jag kan köpa mat!
Nu måste jag sluta, har svenska. Kanske skriver senare.

ADJÖKEN!


JAG FUNDERAR PÅ ATT SLIGNA TILLBAKA MITT BRUNA HÅR TILL BLONT IGEN!
nu måste jag verkligen skynda mig, fy denise.. börjar om 1 min! bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0