"To be, or not to be: that is the question"

Halloj!
Nu sitter jag i skolan och har nyss haft engelska lektion, vi har jobbat med shakespear vilket faktikst är ganska roligt och intressant måste jag få säga. Igår tränade jag alltså (fick skjuts till träningen, men det ingick en del tjat) träningen var seg och den tråkigaste på hemskt länge, tyvärr. Nu ska jag ska snart sätta mig plugga klart frågorna till engelskan och sen raka vägen hem och tvätta enda tills klockan 21.00 ikväll, en kväll man inte riktigt ser fram imot kanske men endå något som VERKLIGEN måste göras.
Nu satt jag nyss och tänkte på Jennie och saknar henne mer än någonsin men jag ser henne snart igen, åker upp till mamma redan på sportlovet v.7 så då får jag träffa henne och alla andra härliga vänner igen. Det är bra, för jag har alltid något att se fram imot vilket gör den gråa vardagen lättare att ta sig igenom.

Jag önskar att det fanns någonting som gjorde att man bara behövde titta på läxorna för att sedan kunna dem. En tablett eller vad som helst, men det är bara att fortsätta drömma och sätta sig ner och plugga gärnet (uttrycket jag ska bli alltmer bekant vid)!
Vill ringa bebis man han sover eftersom han jobbar natt så han blir bara sur om jag ringer och väcker honom så jag får ha lite tålamod och vänta på att han hör av sig!

Nu ska jag vara lite plugghäst i skolans bibla. Adjö!

jen&den i 7an <3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0