HÄRLIGT OCH STRESSIGT!

Förlåt!
Fan det är jätte tråkigt att jag aldrig bloggar längre. Jag vill så gärna ta upp mitt bloggande igen men eftersom jag fortfarande inte varken införskaffat mig en ny mobil eller digitalkamera så är det boring as hell att blogga eftersom man inte kan fullfölja saker på samma sätt.

Nu har jag i alla fall beställd lite saker från halens, bubbleroom och beställt premination på modetidgningen Vecko revyn som från min synvinkel är en utav dem bästa tidningarna för unga vuxna kvinnor.
Funderade även på Plaza kvinna eller cosmo men hittade inte riktigt vart man beställer hem dem och eftersom revyn är en stor favorit så valde jag den.
Jag känner att jag har varit väldigt frånvarande från allt sista tiden. Har inte kunnat shoppa eller umgås men nästan några av mina vänninor. Därefter har det inte bidragit till någon utgång eller något festande heller.
Jag har endast jobbat, sovit och umgåts med min älskling.  Sen ska jag inte klaga. Jag har haft super mysigt med jag vill fortfarande sätta igång mitt "tjejiga" liv igen med shopping, fika med tjejerna och utgång på helgerna.

Nåväl. Jag har nu fått tillbaka min efterlängtade och älskade klocka efter den har varit på lagning allt för länge.
Riktigt skönt!

Väntade även väldigt energiskt på mina beställningar. Jag har beställt mig en skit snygg kuvertvväska/plånbok från Rules by mary. En svartlite spacead volangklänning. Ett par svarta platå skor och en vågtång från obg nordica. And guess what.. dom har kommit. Har dock bara hämtat ut det ena paketet som är från halens. Skorna var att dö för. Tyvärr var dem ganska trånga på sidan pga av mina ganska så breda fossingar. Vågtången därimot är jag ganska säker på att jag ska lämna tillbaka. Är lite mer inne på att köpa mig den nya locktången från babyliss icurl. Den verkar sjukt bra och ger ganska så slarvigt snygga lockar. Eller vad tror ni?

Nu sitter jag hemma hos min älskades graniepäron. Dom är på sitt landställe lite längre bort än till eskillstuna. Där ska de stanna enda tills nästa torsdag vilket innebär att jag och baby har hela huset helt för oss själva tills dess. Om det är mysigt!
Tänkte fixa bloggens utseende och bli bättre på att uppdatera men jag jobbar så hektiskt och har fullt upp jämt. Måste nästan krypa ner hos min sötnos som redan ligger nerbäddad nu.
Får fixa med bloggen när jag kommer hem i morgon. Jag jobbar ett bajspass i morgon 10-19.30. Hur ska jag orka? Efter det ska jag laga mat och blir det nog en tid till för mig att blogga förhoppningsvis!

Nu mina kära läsare (dom som jag har kvar efter att ha varit så usel på att uppdatera) ska jag krya ner i sängen brevid mitt gull.

Ha det så bra.

PUSS OCH KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0