2 Juni 2009

Godkväll!
Jag sitter nu hemma helt själv och bara tar det lungt. Det var verkligen evigheter sedan jag gjorde något sådant.
Jag har haft så mycket att göra sista tiden så det är helt galet. Jag har nu börjat jobba och jobbar väldigt oregelbundna tider vilket leder till att det är väldigt svårt att planera någonting ordentligt. Men nu har jag i alla fall fått ut en massa scheman för 6 veckor frammåt. Sedan nringer dom jämt och frågar om man kan jobba vissa tider då någon blivit sjuk eller ska iväg. Klart att man säger ja!
I alla fall. Jag har jobbat i stortsett hela veckan som var. I Fredags jobbade jag till 19 och sedan träffade jag Emma en snabbis och hyrde sedan tre filmer. Taken, Bröllopsduellen och nya Wallander- Hämden. Meningen var att jag skulle titta på hem hemma ensam men jag åke med Linnea, Joel och Sander hem till Sander och tittade på filmerna i stället.
Sedan gick vi och la oss. Lördagen började med jobb 15.00 till 19.00 och sedan var det meningen att jag skulle ut och fira Sara som fyllde 19 igår (det gjorde även världens bästa Jennie. GRATTIS TILL ER TJEJER!) men med brist på pengar så blev det ändrade planer. Jag åkte istället direkt hem till mamma efter jobbet, käkade, duscshade jag gjorde mig i ordning och sedan mötte jag upp Felicia och tog några öl och glas vin på snaps. Jag åkte hem väldigt tidigt! Så detta var skönt.  Söndagssolen strålade in i sanders fönster och hettade upp mig så jag höll på dö och vaknade därefter också väldigt tidigt. Meningen var att jag skulle tillsammans med Sander titta på min lillasyster som skulle spela match vid 10 tiden på vallen. Men detta belv ändrat då vi inte hann. Så istället åkte vi i det sjukt jävla bra väderet  till bollmoravallen för att titta på Sanders lillebror och samtidigt möta upp Adam och Joel.
Eftersom det var så himla  fint väder fick vi Ideen att hyra båt och åka ut på sjön hela dagen. Så det gjorde vi. Vi åkte till OkQ8 och hyrde en roddbåt. Vi åkte ut vid 12-13 tiden och kom inte hem förän 21 tiden. Jag kan härmed tala om att jag Kim Denise Carneholm Brusewitz är ganska bränd på både axlar, ansikte och rygg. Jag låg hela dagen/kvällen i bara bikini och solade, läste skvalller och mode och skrattade. Medans Adam och Joel fiskade satt Sander på andra sidan båten och solade. Det var så grymt härligt!
Väl hemma hos mig tittade vi på Wallander som vi inte hann se i Fredags och sedan rusade vi till bussen för att hinna till Time och lämna tillbaka filmerna innan dom stände. Sedan åkte vi till Brevik och somnade så gott.

Igår mina kära vänner var jag, Sussanne (sanders mamma), William (sanders älsta lillebror), Douglas (sanders yngsta lillebror, Sander, Adam och Joel på Gröna Lund, och jälkar vad kul vi hade. Vi köpte åkband och körde gärnet igenom alla åkattraktioner. Vi åkte det nya ber-och.dalbanan "INSANE". Den var verkligen helt insane. Dock var det lite för snabb. Man hann inte riktitgt tänkte innan den var över. Det var lite synd. Det skulle vara mycket bätre om den var längre.
Vi åt mat, åkte allt möjligt, skrattade. åt godis, drack en öl i solen och skrattade lite till. Dessutom hade vi lika bra väder som i söndags så man klagade ju verkligen inte.
Riktigt trevligt måste jag säga.
Idag har jag bara varit ute på Brevik med Sander. Kom hem för ett tag sen. Hela Tyresö Gymnasium har ju sin Studentbal nu om ett par minuter på Tyresö Slott. Gissa om jag är avis!?
Jag funderade på att gå dit, titta på alla ta en massa kort och så men jag orkar nog inte det. Dessutom är det pissväder så jag känner för att skita i det.
Istället ska jag bara ta mig en städ och pyssel/pyssla om mig självkväll. Jag har tänkt att efter detta inlägg dra på mig tränigskläder gå ut och springa sedan in och ta en lång dusch med peeling och raka benen mjuka som silke. Sedan hadee jag tänkt dra på mig en skön mjukisdress, bädda rent, städa och plocka lite på rummet. Sedan måla naglarna och plocka ögonbrynen.
Vad tror ni om det?
Senare ikväll/natt kommer en antagligen full Sander hit så måste ju hämta krafterna lite. Haha
Nu säger jag adjöken till er!


köpte nya skor, enkla vita tygskor att ha till jobbet och enklare outfits.
Köpte även ett skit snygt rosa lack.

Jag var helt enkelt bara tvungen, haha!

den otroligt vackra utsikten vid öringesjön. Kortet är tagit av mig själv. Nice right?
haha

NU BLIR DET TILL ATT RÖRA PÅ FLÄSKET. HA EN FORTSATT BRA KVÄLL!
I morgon blir det jobb 16.00-20.00 så antingen lär vi höras senare ikväll eller i morgon efter jobbet.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0