lördagsjobb

Goddagens!
Idag är det lördag och jag har jobbat sedan 11 i morse. Jag slutade kl 18.00 och känner mig helt slut fast det inte är särskillt ansträngade. Sander kom och hämtade mig efter jobbet och vi handlade lite saker till hans mamma därefter körde han hem mig hit till mamma, där jag nu ska käka middag tillsammans med familjen. Sander åkte hem till sin familj och käkade. Kan vara bra att umgås med sina familjer varförsig ibland också. Efter maten ska vi hem till sander och chillla, titta film och mysa.
Det var även ett alternativ att festa ikväll men jag har varken pengar eller ork till det känner jag nu. Det är ju trotts allt midsommar nästa vecka! haha

Nåväl. Som jag sagt i de förgående inläggen har jag har väldigt ont om tid till att blogga och dessutom har ju kameran min gått sönder vilket gör det mycket mycket tråkigare att blogg dessutom.
Jag har redan gett mitt ord på att när min nya kamera investeras kommer att dyka upp mycket tätare och roligare inlägg här på bloggen.
Just nu sitter jag i Elins rum och väntar på att maten ska bli klar. Ska nog alldeles strax ner och fråga om mamsen och resten av familjen och gästerna ska äta här behöver hjälp.
Det blir grillad kycklingfilé, fläskfilé eller fläskkarré med färskpotatis och bea. Så jävla gott! Det bara vattnas i min mun när jag tänker på det, speciellt med tanke på det lilla min mage blivit fylld på idag.
Nu mina vänner ska jag faktiskt ner till köket och visa att även jag håller på att bli vuxen och kan hjälpa till i köket.
Hoppas ni får en grym lördagskväll!

Sköt om er så hörs vi i morgon!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0