sommarväder

Hej!
Jag sitter här framför datorn en sådan underbar dag som denna! Sitter och saknar min älskling som jobbar för fulla gubbar. Jag ska snart åka och bada med syster tilda och kanske min faster Anette.
Jag har haft en sån sjukt bra tid med skratt, bilresor och mys med älsklingen sedan jag skrev sist. Det är helt underbart!
Min kamera är ju tyvärr fortfarande ur funktion vilket gör att det är så sjukt tråkigt att uppdatera och berätta saker i bloggen!

Jag ska snart fixa en ny och då lovar jag att göra denna bloggen till en grymt läsvärd blogg!

nu ska jag kila.
puss

Kommentarer
Postat av: Louise

dålig uppdatering på dig nu va! saknar dig gumsi

2009-07-14 @ 00:25:09
Postat av: Malin

Hej såg att du hade lyssnat på Sheri hit and Run förut. ville bara tipsa om hennes nya singel



http://www.youtube.com/watch?v=izSf5XVYiUk&feature=channel_page

2009-07-21 @ 15:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0