tur i oturen

Hej igen!
Snabb jag är på att uppdatera va?
Jag måste bara få tacka min oerhört älskade familj för en grymt god middag! Dessvärre är jag inte i topskick. Har ju insjuknad ordentligt i min förkylning. Nu vid middagen började jag frysa och kände mig helt slut. Jag fick en sträng order av min mor att kolla tempen, vilket visade att min mor hade rätt. Jag har feber 38.6 vilket är väldigt mycket för mig som annars är väldigt låg och kall.
Usch va tråkigt att bli sjuk. Tur har man ju i alla fall att man har en Sander som får pyssla och ta hand om än. Förövrigt kommer han nog snart och plockar upp mig tror jag.
Det var ju dessutom ganska bra timing att bli sjuk eftersom jag har två dagar ledigt nu så jag slipper sjukskriva mig från jobbet. Inte så att jag hade gjort det även om jag var krasslig i feber och förkylning men endå. Jag missar inga timmar som ger pengar!

Jag vill verkligen ha min lön nu så jag kan få shoppa loss! Jag är också sjukt sugen på att köpa något fint till min nyblivna pojkvän, Sander  som jag iprincip levt på sista tiden gällande pengar och mat och liknande. Skulle inte vara så dumt att köpa något fint till honom.

Nu mina damer och herrar, pojkar och flickor, djur och insekter (haha) lite humor måste man ju fortfarande få fastän man är sjuk, eller?  Iaf, nu är det dags för mig att ringa min kära och höra vart han håller hus.

adjöken! puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Från Mamma och Elin: Vad sött , du och sander ihop=)

2009-06-21 @ 11:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0