worthless

Hej och förlåt allesammans!
Jag vet jag vet, jag skriver aldrig längre men jag har fan aldrig tid! Jag jobbar hela tiden eller så är jag på Brevik hos min plupp vilket leder till att man inte bloggar. Jag har verkligen haft fullt upp.
Nu lovar jag att försöka förbättra mig. Min kamera är förövrigt kaputt så det är inte så kul att blogga utan bilder hela tiden. När lönen rullar in på kontot ska jag investera mig en ny ROSA digitalkamera och en sjukt snygg mobil. Då jävlar!
Nu måste jag tyvärr meddela att jag är fruktansvärt trött efter att ha jobbar 08.00-17.00 med endast en timmas sömn som backup!
Nu ska jag krypa ner i sängen och titta på tv med sander.
PUSS OCH GODNATT. Vi hörs i morgon, jag LOVAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0