ack så slitet

Godagens!
Jag sitter än en gång i Falköpings Stads Biblotek. Jag älskar biblotek! Det är en sån skön stämning. Man är omringad av en massa böcker och folk är förhållningsvis tysta. Passar mig alldeles utomordentligt!
I alla fall. Igår blev den "stora" konserten för allmänheten en succé! Vi hade tydligen fått fruktansvärt mycket beröm och positiva kommentarer, vilket glädjer mig.
Jag är helt slut i kroppen efter allt sjungande och alla konserter. Vi gjorde tre stycken konserter igår och idag har vi hunnit med tre stycken också. Det har varit väldigt kul men jag lovar er att jag känner mig mer sliten än någonsin trotts att man egentligen bara står och sjunger så är det väldigt påfrestande.
Nu är det i alla fall över. Jag kom nyss från stadsteatern där vi plockade ner hela scenen. Igår sov bebisen hos mig. Han kom efter han slutade jobbet och vi tittade lite på tv och sen somnade jag direkt. (helt utslagen efter gårdagens alla framträdanden). Tro det eller ej så försov jag mig i morse också! Jag är nog världens bästa "försovare". Trotts det hann jag precis som igår i tid. Bebis skjutsade mig så jag hann tillochmed äta en skål med fil och flingor.
Jag träffade Sanne idag en stund på rasten mellan konserterna. Ska nog träffa henne snart igen men sen blir det till att gå raka vägen hem och plugga. Har uppsatsskrivning i morgon 08.00-11.00 vilket jag inte hunnit förbereda mig inför. Sedan senare ikväll har vi träningsmatch mot U17.
Full fart hela dagen idag med. Det är nog bra för mig att få ha någonting att göra stup ikvarten för det får mig att bli utamattad vilket leder till att jag kan somna bättre på kvällarna.

Jag tänkte också berätta för er att på lördag ska jag och Sanne på audition till en Grease musikal i Skövde. Så det måste jag också förbereda mig inför. Måste lära mig låten utantill samt hitta en egen låt att sjunga.
Ni får önska oss lycka till för fulla krafter för det lär behövas om jag känner mina nerver rätt!

Jag tror jag börjar få lite lätt panik över Skara Sommarlands antällningen. Eftersom dom inte har hört av sig (dom skulle höra av sig i slutet på mars) så måste någonting ha satt sig på hjärnan. Jag och Sanne pratade om det igår då vi också pratade om att hon var nervös om hon kommer komma in på MoP (musikskolan i Skara). För i natt drömde jag en jätte konstig, halvläskig dröm om att jag fick ett beskedsmejl av Sommarland men jag inte kunde läsa det för att det alltid kom någonting i vägen eller så avbröt någon alltid mig.
Jag minns inte hela drömmen lika tydligt som jag gjorde när jag vaknade till vid 5 tiden i morse. Men jag minns i alla fall att det var ganska läskig och panikartad. Konstigt att hjärnan spelar en spratt om nätterna tycker jag!

Nu ska jag faktikst kila hade jag tänkt, folk börjar ju undra när jag sitter här och knappar på tangenterna för fulla bullar!
ajöken folket, ha en fortsatt bra dag/kväll!


Kommentarer
Postat av: sanne

prima skinkor<333 7:e reserv bakgrundsdqans

2009-03-31 @ 15:41:38
URL: http://sannneeebanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0