bestämd, motiverad och glad

Nu har jag bestämt mig! nu jävlar ska det tränas och ätas bra för nu ska denise raaaasa i vikt för att bli snygg som förr. Jag har ju inte lust att gå runt på beachen och skämmas, vore ganska pinsamt ifall människor började titta på än med avsmak.
Blond, smal och hyffsat snygg, det låter väl bra det?
Jag är sjukt taggad just nu! Blir så jävla avundsjuk när jag ser alla smala brudar och jag vill känna mig lika dan, att tjejer som jag ska bli avundsjuka på mig för att jag är smal. haha. Jag är lite wierdoo i know!

Dessutom ska jag få tummen ur och börja söka lite jobb här i skithålan igen så jag kan unna mig lite plagg till sommaren! Jag har också fått svar från skara sommarland. jag ska på interljuv på onsdag nästa vecka, bra va?!
Jag ska även söka hos mamma, ica på söder. Hoppas jag får båda jobben så jag kan unna mig lite utlandssemester i sommar. Jag har nästan spikat en USA resa till blomman i alla fall det är bara biljetterna som fattas!

Från det ena till det andra, känner inte ni att det skulle vara skönt att få vara liten igen? Jag saknar att göra vad man vill utan att behöva ta en massa ansvar och tänka på allt hela tiden. Om jag vore liten skulle jag fortfarande bott i Tyresö hos min mamma, jag skulle fortfarande vara söt och jag skulle fortfarande inte ha tagit det dumma beslutet att flytta till ens skithåla!

här jag några biler på mig som liten:

naked men farbror jockes fiskestövlar var visst en hit!



visst var jag väl söt endå?

En liten Kim Denise Carneholm Brusewitz. mummaaaaaa. Nu tycker jag mallan ska komma hit. Börjar känna lite beroende att prata med sune. konsitgt egentligen eftersom jag inte känt den hemliga mannen så pass länge.

nu börjar min organisation och ledarskapslektion snart!
adiosoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0