deppdeppdepp

Jag hatar söndagar! Jag blir alltid lika depp när jag vet att skolan väntar, därmed en massa plugg. Usch! Det är så mycket som inte är bra nu vilket också en del i det hela. bläääää
Jag saknar redan Sanne. Hon är alltid glad och smittar alltid av det på mig så jag slipper deppa. Jag är avundsjuk på alla som just nu sitter hemma med sina pojkvänner/flickvänner och myser. Söndagar kan inte vara tråkiga och deppiga då. Utan då blir det mer som en mysdag! Nu låter jag deep. Jag vet, det är inte kul för er att sitta och läsa om att jag är depp.
Nu ska jag sluta. Jag kan istället berätta att jag nyss var ute med bebis. Vi pratade lite och tog en cigg. Mysigt med lite kärlek från en trogen vän.
Jag har shoppingsug som bara attan! Vill bara få in lite cash så jag kan förnya min garderob vilket var alldels för länge sedan jag gjorde. Är jätte nervös inför bekedet om antällningen på Skara Sommarland som jag kommer få nu i veckan. Jag tänker inte hoppas på för mycket eftersom det är så få som verkligen blir anställda men jag vet att mina nära och kära håller tummarna så jag får lita på att det hjälper.
Nu ska jag kolla runt lite på kläder och skor. Kanske lägger in något inlägg om jag hittar något jag vill ha.
puss så länge.

trashdenise med benhård blick!


Kommentarer
Postat av: sanne

va du e söt! Men gla ska man va! I need to talk to uu! PUSS<3

2009-03-23 @ 09:16:34
URL: http://sannneeebanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0