freeedaaaaaaag

Godmorgon!
Jag vaknade i morse kl.07.22 i panik då jag skulle på föreläsning i skolan klockan 08.00. Jag sprang ner till pappa och Agneta och bad dom att skjutsa mig kvart i 8, sprang upp i duschen och sen sprang ner, klädde på mig, svepte ett glas obo'y i ett svep och sedan blev det till att sätta upp håret i en klassisk "bulle" och sätta på lite mascara i bilen påvägen hit. Väl framme köpte jag mig ett guldmål, vilket var riktigt behövligt, istället för att ta en cigg så kan man äta för att bli lugn.
Nu sitter jag i F-huset och ska snart på denna föreläsning som hade blivit förflyttad till 09.00 för oss företagare (ovanligt), vi får aldrig riktigt med information!

Ikväll eller efter skolan i alla fall blir det till att träffa Sanne, sen skulle jag kanske med och fira Louise ikväll. Men jag känner jag skulle vilja träna lite också.
Det har jag ju glömt att berätta. Jag och Sanne pumpade på gymmet igårkväll! Det blev en del oseriöst i det hela men annars så kan jag i alla fall stolt berätta för er att jag har en del träningsvärk i armarna idag. Brukar inte få det av volleybolltr'äningarna så det betyder att det var ett behövligt pass igår. Kan väl kanske bero på att jag inte har kommit igång med min volleybollträning seriöst på flera veckor vilket det blir ändring på nästa vecka. Det har ni mitt ord på!
Nu börjar snart föreläsningen, skriver sen!
adioso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0