godissugen

Nu är jag tillbaka igen!
Tänkte bara medela att jag sprang jätte fort ut och lämnade samt hämtade lite saker ute från parkeringen där Jennie med pojkvän satt.  Jag är seg och ska strax kila ner till konsum för att köpa något att lugna godissuget med. Behöver en nypa frisk luft och en cigg dessutom!
Sedan blir det nog till att lägga mig i soffan och läsa, eller kanske titta en film men eftersom jag är utan sällskap då alla familjemedlemmar har anlänt till sina sängplatser och alla vänner ska upp till skolan i morgon så blir det nog till att läsa i alla fall. Jag tycker faktiskt inte det är lika kul att titta på film själv!
Nu ska jag kila ner till konsum, adjöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0