GODMORGON KÄRA LÄSRE

MORNMORN!
 Idag är jag konstigt nog på riktigt bra humör. Jag har ätit frukost och jag har fått prata lite med min lilla vän från brevik (dock via sms från mallans lur).
Mitt abonemang la av igår och jag känner mig ruggigt isolerad samt grovt handikappad utan den och utan att överdriva det minsta. Jag har kommit på att utan min mobiltelefon skulle jag gå under!
Nu sitter jag i varjefall i skolan och jag har egentligen lunchrast men jag är varken hungrig eller törstig så jag skippar lunchen idag och sitter istället här vid datorn och nötar, vilket är min specialité här i skolan.
Ikväll jag har volleyboll träning 18-20, det ska bli riktigt skönt att träna eftersom jag inte har tränat sen innan sportlovet, vilket är väldigt längse sen, fy på mig!
Jag måste nog plugga lite också. Jag har fortfarande inte gjort mitt organisation och ledarskapsprovet och inte heller har jag gjort mitt företagsekonomiprov. Om jag hinner så kommer kanske mr.n hem till mig och hjälper mig att montera ihop min sängram så det kan se lite mig "hemtrevligt" igen i min lilla lya.

Skolan är så trist. Jag vill inte ha ett år kvar efter detta, jag vill ta studenten som alla andra 90or! bläää!
nu ska jag sitta här och tjura och vänta tills mitt lilla bröd malin kommer tillbaka med mobilen så jag kan fortsätta smsa med min lille´breviksvän! haha
adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0