halihalooo

Hejsan!
Ny vecka och allt, är det inte härligt att man närmar sig påsklovet allt mer? Nåväl, det är i alla fall min åsikt. Jag har inte skrivit sen i lördags, vilket är dåligt av mig, jag vet! Men nu får jag sätta igång igen. I lördags blev det chill, skönt det eftersom det har blivit en hel del krökande för mig sista tiden så nu ska jag ta det lungt med alkoholen tills påsklovet så min kära kropp får tid att "återhämta" sig, haha.
Söndagen var också bara en chilldag. Igår kännde jag mig krasslig och sjuk så jag stanande hemma från skolan sedan gjorde jag misstaget att gå upp till gymmet med Sannebanan för att få lite gjort, köpte även ett gymkort för ett helt år så nu ska det bli till att träna varje dag! I alla fall så kände jag efter några minuter på springbandet att jag skulle kollapsa om jag inte la av så jag var illa tvungen. Efter gymmet bar det av hemmåt till pappa igen, där åt jag, pratade med Sander och käkade godis (ovanligt). Måste bli av med sötsuget!!!
Idag vaknade jag väldigt tidigt av att golvläggarna kom och gjorde av med massa oväsen när dem höll på att lägga golv i köket, vilket bidrog till att det inte ens var någon idé för mig att försöka somna om utan jag klev upp och hoppade in i duschen.
Efter det gick jag ner och drack ett glas juice och åt en macka, ovanligt att jag faktiskt fick i mig en macka, men jag märker att nu är jag på god väg till ett bättre liv, eller tycker ni inte det? haha
Pappa skjutsade mig till skolan och nu är jag här. Börjar egentligen inte förän 12.10 och det är min enda lektion för dagen så det är riktigt chilldag idag. Måste dock plugga gärnet eftersom jag har, svenska läxa tills i morgon, organisation och ledarskapsprov och en svenska redovisning i skolan. Dessutom har jag intevjuv på Skara Sommarland i morgon eftermiddag, så jag måste förbereda lite saker tills dess också.
Usch nu måste jag gå och snyta mig, jag avskyr att vara förkyld och att ha ont i halsen!
adjö så länge!

, ge mig sommaar tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0