Härlig lördag/ och en mysig söndag

Idag är det söndag och i morgon åker jag hem till Falköping, jag har verkligen grov ångest vill inte lämna Tyresö! Jag har nog aldrig varit så glad i hela mitt liv över att vara i Tyresö, ni som bor i Tyresö förstår nog vad jag menar!
Gårdagen var väldigt lyckad. Kvällen började med en mysig familjemiddag här hemma och sedan hoppade jag upp på cykeln och "bikade" till Jennie där även Felicia var. Väl där drack vi vin, lyssnade på musik, sminkade oss och hade alla ångest över våra klädval. Alltid samma vida oavsett vad man bär på kroppen!
Vid 23.30 tiden halvsprang vi till bussen och åkte till gullmars, sedan vidare till medis där vi skulle möta jennie pojkvän med vänner. Efter vissa omständigheter blev det att jag, Jennie och Felicia åkte till Östberga till John där det var fest.
Väl framme där var det mycket med folk än väntat vilket gjorde det roligt.
En flaska vin samt en grogg senare anlände även min gode vän Alexander som efter vissa problem med att hitta äntligen hittat rätt.
Alla skrattade, tog kort, dansade, strippade, drack, rökte, stängde in folk i garderober!, surade, snuskade och deepade vilket gjorde det till en hejdundrande fest!
Vid halv 4 tiden var alla slutfestade och trötta vilket ledde till hemgång. Alla hoppade in i bilen och vi hade nog kommit hem snabbare om det inte var så att någon kom fram till att alla var hungriga och att vi bara var tvungna att stanna till på donken i Norra Sköndal.
Tio (?) minuter senare satt vi alla på donken och väntade på mat. Fick visst för mig att personalen inte tyckte om mig eftersom jennie fick sin burgare före mig men det ska vi inte gå mer in på.
När alla var mätta och belåtna satte vi oss återigen i bilen med destination Tyresö. När vi släppt av alla så åkte jag och Sander längst ut på brevik för att få oss ett par timmars sömn.
Självklart var det världens längsta och brantaste backe upp till "lilla sanders lilla stuga" (bli inte arg) som dessutom var tänkt med blank is och snö så vi fick ta en trappa som var fullt lika snöig och isig som backen men var ett bättre val för mig som var onykter.
Oskadd och förvånadsvärt glad klev jag in i den lilla stugan strax bakom min vän. Vi lyssnade på musik och pratade innan vi gick och la oss och väl inbäddad i sängen gjorde jag en klassiker, deckade!

lite bilder från igår:











jag orkar faktiskt inte lägga upp alla bilderna, det tar sån oändlig tid. För er som är vänner med
mig på facebook så finns resterande bilder där.

Nog om gårdagen.
Idag vaknade jag upp hos sander i hans lilla stuga och var fruktansvärt torr i munnen så jag gick upp och tog en kopp vatten ur dunken, haha. Efter det var jag fortfarande så pass seg så jag gick och la mig och sov i någon timma till medans sander tittade på film.
Väl vaken runt 12 tittade jag lite av slutet på filmen, vilket var en kass overklig film med slutet lyckligt. Resten av dagen har jag bara varit där i ute i den söta stugan på brevik och degat gärnet, tittat i skolkataloger, halvsovit, "solat", lyssnat på musik och pratat.
Ïnte förän runt 16.30 åkte vi och åt på Lilla italien. Mums vad got det var med mat! Efter det åkte jag hem och nu sitter jag här vid datorn och latar mig, men nu måste jag skynda mig, Jennie och Dennis kommer till parkeringen för att hämta jennies stuffs.

såhär söt var jag i morse när jag vaknade, haha

ADIOS AMIGOS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0