hejåhååå

Tjena!
Sitter här hos sanne med emma också. Vi fixar oss lite, blir antagligen party ikväll. Igår chillade jag och sanne. Först hos mig med Filip och Anton. Körde klädpoker och snackade. Efter det gick jag och sani vidare till pippi där filip hade sin fest. Träffade lite roligt folk och sen slutade kvällen lite krookigt.
Hoppas på en ruggig kväll! Börjar bli bättre vilket känns jätte skönt även om jag inte är helt frisk yet.
Nu ska vi kila
adioso, puss

arbetsinterljuven i torsdags!

innan bogrens

jag innan bogrens

jag och sanne innan bogrens

chillidill på min balkong igår

filip och anton igår hos mig

jag utklassade alla i klädpoker

födelsedagsbarnet filip.

nu ska vi kila. adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0