im sorry, so sorry

Hej!
Sitter hos pappa, efter skolan gick jag hem, skulle hem och vänta på att klockan skulle bli 16.00 då vi skulle gymma. Devärre somnade jag ifrån denna tid och vaknade kl. 19 någonting.
FÖRLÅT MIN UNDERBARA GYMBUDDY SANNEBANAN ATT JAG LÄMNADE DIG TILL DEM STORA STYGGA POJKARNA! jag lovar att återgälda dig på något annat sätt, vi får köra hårt resten av veckan istället! Nu hörde jag att min kära vän sander från stockholm kommer i morgon och hälsar på mig, han stannar resten av veckan tror jag. Fettme kul! :)
nu ska jag prata klart med min vän,
adioooos

Kommentarer
Postat av: Louise

hallå, lever du?!?! jag saknar dig, hör av dig. går ju inte ringa din mongomobil

2009-03-11 @ 21:20:58
URL: http://louiseogell.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA badet was good! sakanrej snygging! PUSS.. på onsdag ska jag klänga på dig

2009-03-16 @ 14:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0