kristråkigt i skolan

Nu sitter jag här och nötar framför datorn i skolan igen. Ska jag vara ärlig är det bara ett sätt att fördriva tiden på. Jag har pluggat lite nu en stund men jag har inte så många böcker här. De flesta är hemma eftersom jag har varit sjuk så pass länge. Jag sitter här brevid min käre klasskamrat Rickard Hansson. Vi hade nyss retorik och jag har börjat på mitt debatttal med Anton. Vi ska ha "skönhetsoperationer" som ett ämne. Jag har suttit och klurat lite på olika argument till debatten. Det är ganska svårt faktiskt, i alla fall för att finna ett bra argument som visar att vi verkligen är för skönhetsoperationer utan att det låter så "uteseendefixerat". Någon som har ett bra förslag?
Jag ska inte ner till genrepet förän om två timmar och jag måste införskaffa mig lite "matsäck" eftersom jag ska spendera resten av kvällen där. Jag ska försöka få med mig hansson till LIDL, haha. Förhoppningsvis föjler han med. Jag ska sitta här lite vid datorn ett tag till. Skriva lite på min romanredovisning så den blir klar. Det är lätt gjort.
Nu ska jag ringa Sanne och kolla om hon har lust att ses vid halv fyra innan repet börjar.
Vi hörs kanske ikväll eller i morgon.
adjö


Kommentarer
Postat av: Emma

babe, kan du komma till stockholm nu eller!!!!!!!!

2009-03-24 @ 17:33:55
URL: http://johnnson.blogg.se/
Postat av: sanne

skriv om folk som har komplex och behöver skönhetsoperationer, t.ex dem som inte har några bröst alls och vill förstora de? de låter iaf mindre utseendefixerat! puss

2009-03-24 @ 18:20:05
URL: http://sannneeebanan.blogg.se/
Postat av: anton

hoppas några kommer med bra förslag för jag har inte kommit på några :)

2009-03-30 @ 10:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0