om jag kunde drömma

Hej alla glada!
Jag är på super bra humör idag trotts mitt fysiska handikapp! Solen skiner och det är relativt varmt. Dessutom kommer min älskade gymbuddy hem från London i morgon. Även om man är sjuk så kan man vara glad, detta är ett bevis på det! I söndags åkte alltså jag in till skövde med bebis för att titta på "män som hatar kvinnor", måste säga att filmen var utan att överdriva, GRYM! Dock lite seg i början men eftersom filmen isig var så bra så kan man inte klaga. Jag rekommenderar den varmt till alla!
Igår var jag bara hemma och tog det lungt. Jag antar att detta virus som har drivit mig till vansinne har spridit sig till bihålerna och gett mig en bihålsinflammation och dessutom har jag fruktansvärt ont i öronen! Inte kul måste jag säga, inte kul!
Nej, nu ska jag sluta beklaga mig. Men det är väl så en människa fungerar antar jag, man beklagar sig för att få lite medlidande och tröst. haha! Nej, nu får jag sluta spekulera! Jag är riktigt glad idag.
Jag bokade nyss min Skara Sommarlands intervjuv. På torsdag kl.08.45, det är då det gäller! Kunde ju inte gå på min förra eftersom jag var riktigt drog-förkyld då. Är dock fortfarande inte riktigt bra men bättre än då.
Jag ska fixa detta jobb! Det är inställningen jag tänker ha på torsdag. Vad säger ni, verkar det bra?

Idag har jag inte haft mycket för mig alls. Jag har vaknat några gånger under morgonen men somnat lika snabbt. Låg vaken hela natten inslukad i boken jag började läsa igår, "om jag kunde drömma" skriven av Stephenie Meyer. Boken som Twilight filmen är baserad på. Jag har ju sett filmen och bilvit passionerat förälskad, men boken.. det går fan inte ens att jämnföra hur mycket bättre den är! Jag kunde knappt sluta läsa, har dock kanske 70 sidor kvar innan jag läst ut den men med tankte på att boken sträcker dig till 440 sidor någonting, så har jag endå kommit till bokens slut. ¨
För er som älskar kärleksromaner, tveka inte ens utan läs den direkt oavsett om ni sett filmen. Allting beskrivs så mycket finare och bättre i boken!
Ni kan ju gissa vad jag tänker göra resten av dagen. Självklart! Jag kommer strax ta en med ett glas kaffe och slå mig till ro för att få läsa klart detta underverk till bok.
Sedan vet jag inte riktigt, jag har inte några planer eftersom jag är sjuk. I morgon kommer Sanne hem och oavsett om jag så ligger hemma och kräks var 20 sekund ska jag träffa henne, har saknar henne massvis!
Min bror springer runt och är nervös vilket påverkar mig med, konstigt men sant! Han ska snart åka in till någon tv studio för att vara med i sportspegeln. Detta program kommer sändas nästa vecka tror jag. Han och Emma Veberg som ska tävla i EM, brottning ska alltså vara med.
nu ska jag upp och läsa min bok, adioso!

puss

Kommentarer
Postat av: DIN BANANBRUD

alskling, imorgon kommer jag och vi ska ses! jag ska krama sonder dig!

2009-03-17 @ 13:36:46
Postat av: dinbaradin

OCH JAG DIG! <3<3

2009-03-17 @ 14:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0