pics from last week

Här kommer lite random bilder från förra veckan.
Städade lägenheten cleanis innan Sanders ankomst!

köket


vardagsrummet/sovrummet


hallen


badrummet


sander slängde sig direkt i soffan.

Fredagen blev det till att rida med ellen och sannebanan. Sedan till Pontus i stp, sedan
hem till mig, en självklarhet!









Lördagen blev det fest hos Matte, sedan "efterferre" hos mig och sedan vidare till davve


Sedan blev det poppis att mysa med nallar, tydligen.



Slut på v.11.



DAGENS HÄRLIGA BILD!

solen lyser, ser ni?




Kommentarer
Postat av: sanne

haha fkp ser ut som det ska!

2009-03-17 @ 15:45:30
Postat av: Jennie

Jag saknar dig med nisfis!!!!! men tre veckor går snabbt sörrö! hoppas jag :( vi ska ha sjukt kul när du kommer! vi har aldrig varit ute tillsammans så det blir utgång! eller vad säger du? förresten, vem är denna sander? någon från sthlm? Puss<3<3<3<3

2009-03-17 @ 18:05:45
URL: http://jennieisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0