saturdaynightlive

Goddagens allesammans!
Nu sitter jag hos Sanne och även Emil är här idag och hälsar på, det tycker vi om! Idag har vi inte gjort så mycket speciellt. Vi tittade på film och så kom Emil till mig. När vi sedan bestämde oss för att ta en promenix till Sanne kommer Hannes och Joel påvägen mot mig och försöker övertala oss att stanna eftersom deras mål var att få komma in till mig. Ovanligt, right? Ne, skämt åt sido. Vi började gå mot Sanne och sen droppade Hannes och Joel gick hem för att käka jordgubbstårta då Hannes fyllde 17 år yesterday. Grattis min vän!
Nu har vi bakat chokladkaka och pratat. Ska snart ner och trycka i oss den. Igår repade jag och Sanne i min skola hela eftermiddagen och sedan gick vi och åt kebabrulle. Sedan vidare till gymmet och körde lite styrka och spinning, efter det var det äventyrsbadet som gällde. Där hade vi kul som fan enda tills klockan var runt 20.00. Träffade även några killkompisar till Sanne.
Senare gick vi till Sanne, sminkade oss och klädde oss i lite mer anpassande "outfit" inför kvällen. Sedan blev det till att gå till Matte och träffa lite folk.
Efter att ha suttit där och pratat med en massa fulla ungdommar och sjungit lite låtar gick jag Sanne och Joel till valentino som för övrigt bjussade på en pirre och käkade. Efter det promenix till Folkets park och träffa bebis snabbt och sen drog jag och bananen hem till mig och sov.
Ikväll blir det nog till att träffa lite folk och sedan upp till någon fest (om vi orkar) som sagt ska vi börja "vårat nya liv" eller vad man nu ska kalla det för. I denna "process" ingår det endast att avstå från festande, alkohol, onyttig mat och feta saker i övrigt. Vi ska alltså om vi ska upp till denna fest ikväll vara nyktra, sociala och framföra budskapet, "man behöver inte dricka alkohol för att ha roligt".
Nu ska jag och mina kära vänner ner och käka vårat bakverk.
Hoppas ni får en trevlig/rolig lördagskväll!
adjöss!

Kommentarer
Postat av: sanne

"med massa fulla ungdomar" haha min stora bebiis!

2009-03-30 @ 18:57:36
Postat av: Martin

AHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAH

2009-03-31 @ 22:20:16
Postat av: denise

vad skrattar du åt?

2009-04-01 @ 08:36:47
URL: http://dinovas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0