segisdegis

Thalo!

Jag sitter nu hos dadi. Han har dessvärre inte anlänt hem än från sin sälen resa med "grabbarna grus" men han kommer i morgon, vilket jag ser fram imot!
Idag vaknade jag upp med mina kära vänner Svenne och Hampa i lägenheten. Alla deckade igår efter folket hade gått sin väg. Jag hade lyckats låsa ute stackars Sanne, Emma därimot lyckades ta sig in i lägenheten. Jag har en svagt minne att jag gick och låste upp (fortfarande sovandes).
Emma hade knatat ner till Sanne när jag vaknade så jag blev lite orolig, haha. Efter jag hade vaknat upp började jag gå mot Sanne för att dega hos henne med Emma innan Emma åkte tillbaka till Lidköping. Vi skrattade till minnen från igår och satt vid datorn och degade. När emma åkt tillbaka satt jag och Sani kvar i sängen i antal timmar och la in bilder och nötade i största allmänhet. Sedan var det dags för henne att plugga så jag lunkade hit. Efter det har jag bara suttit här, ätit köttbullemacka och druckit obo'y. Det var riktigt gott med mat!
Ikväll ska jag träffa bebis ett tag och sen läsa lite ut min bok. I morgon blir det skola och sen börjar träningen på allvar! Börjar bli frisk så nu måste jag verkligen lägga manken till och se till att bli smal. Right Sanne? Hon ska vara min trogna gymbuddy. Hoppas på att se resultat.

Nu ska jag kila. Puss

dagens foton:

osminkade, sletna och bakis. Ruggigt klockrena är vi!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0