SÖNDAGTRÅKIGVANLIG,SÖNDAG!

Hejohå!
Hur mår ni? Jag är fortfarande inte frisk och det mina vänner är så fruktansvärt irreterande och jobbigt ska jag tala om för er! Jag vill bara vara frisk så jag kan köra igång med träningen ordentligt, jag måste nämnligen bli en pingla inför sommaren! Just nu lever jag på sötsaker och fet mat eller ingenting alls och ciggaretter. Vilket inte direkt bidrar till en så vacker kropp. Idag åkte sander hem till älskade Tyresö. Gissa om jag blev avundsjuk! Vi har haft en trevlig långhelg här i Falköping, trotts allt gnabb. Idag vaknade jag, gick ner till tvättstugan och hämtade sista tvätten, sen åkte jag och sander och tvättade papsens bil (vilket var vadet ifall vi skulle låna den hela helgen) detta gjorde vi effektivt på en halvtimma och sedan var det till att åka och lämna tillbaka bilen och sedan följa honom till tåget.
Sedan träffade jag bebis och redde ut lite saker. Gud så jag har saknat honom!
Nu sitter jag här, har bara slappat framför tvn med the hills och ätit lite pasta med familjen. I veckan ska jag försöka pallra mig till skolan hela veckan för att ta igen de mesta. Har varit borta alldeles för mycket så nu blir det till att ta tummen ur och göra allt på rätt sätt.
Ska snart träffa bebis igen, vi ska på bio. Det blir "män som hatar kvinnor". Ska bli mysigt som attan.
Nu måste jag ut med vovven.
adioso

saknar min sanne!

Kommentarer
Postat av: sanne

saknar dig älskling! Men det är underbart här måste jag säga. Vi ses på Onsdag kväll, då bokar jag dig! :) puss!

2009-03-16 @ 12:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0