täpt är vad det är

TJA!

Sitter återigen hos far min. Jag har varit i skolan och hämtat böcker, hemma i lägenheten och städat samt vikt en massa tvätt. Efter det kom bebis och hämtade en sjuk liten hjälplös? Denise som hostade hela vägen till donken där vi åt massa god mat. Det var behövligt, har inte fått mycket till mat i min mage på länge.
Jag är extremt trött eftersom jag inte fått någon sömn på över ett dygn och dessutom något otålig för att Sanne inte hört av sig. Ville ju träffa henne nu, trotts att jag är sjuk och borde stanna inne.
Idag lånade jag både trejde samt den fjärde och sista boken av Stephenie Meyers kärleksromaner om Bella och Edward. Jag kunde inte hålla mig utan tjuvkikade i sista kapitlet i sista boken, Gissa om jag blev glatt överraskat! Nu vill jar bara läsa dem ennu mer. Fast idag måste jag lägga lite energi på att förbereda morgondagens arbetsinterjuv på Skara Sommarland. Man skulle tydligen ha med sig både det ena och det andra samt vara mycket förbered på att beskriva sig själv med särkillt utvalda ord.
Jag är faktiskt nervös som sjutton. Jag kan bara tänka mig vad jag kommer vara i bilen påväg dit runt 8 i morgon bitti. Dessutom med mitt överförtrefflga morgonhumör! fifan! Ni som vet, känner nog igen det!

JAG ÄR RASTLÖS SOM EN ODÅGA OCH TRÖTT SOM EN GNU!
varför inte läsa? Jo! för då får man lite lätt dåligt samvete när man vet att man egentligen borde förbererda sig inför morgon dagen eller- ännu viktigare, plugga!
gå ut, möta sanne, prata av sig lite och få massa kompiskramar hade ju verkligen inte suttit fel! man måste faktikst som sjukling få lite extra tröst, annars känner man sig bara mer depremerad.
blääääää! vill vara frisk, ta tag i volleybollen, gymmet och matvanor.
ne nu ska jag tracka bananen lite till!
adjoos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0