torsdag

Hejsan!
Idag har jag bara degat här hemma hos pappa hela dagen, jag har inte gått utanför dörren. Så himla skönt! Jag drack nyss tè, åt en macka och läste lite. Boken är slut om ca 10 sidor vilket jag har huuge ångest över, hatar att böckerna tar slut!
Nåja, jag funderar starkt på att fortsätta ligga hemma hela dagen, jag hade världens dundervärk i mitt huvud i morse. Det är rätt konstigt för jag är en person som väldigt sällan har ont i huvudet så jag blir lika förvånad varje gång.
Jag vill så gärna vara i Tyresö nu, jag drömde världens underbaraste dröm inatt! Jag flyttade tillbaka, en egen lägenhet, fick värsta jobbet och grejer, grymt! Blev endel besviken när jag vaknade och insåg att det hela endast var drömmar. Blä!

Nu ska jag försöka övertala någon vän till mig att hjälpa mig att montera ihop min säng hemma.
byebye

 i need the time.


Kommentarer
Postat av: jennie

i told you bajs, vi har inget förråd! finns ingenstans att ställa den.. :( puss

2009-03-05 @ 19:50:38
URL: http://jennieisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0