yeeeah

Hejsan hoppsan!
Nu sitter jag hos min vän, med sanne. Vi har varit ute på äventyr, snackat skit och varit allmänt bakis hela dagen. Igår var det meningen att jag skulle försöka starta upp en ny livsstil då jag skulle sitta hemma och läsa och träna hela helgerna vilket redan sprack vid 4 då jag, sanne och louise gick för att införskaffa gårdagens "outfit".
Gårdagen var väldigt lyckad, började hos mig med louise, sanne och jag, vi dansade, drack vin och spelade sanning och konsekvens, vi hade riktigt kul. Sedan kom Lojsan och elise så gick vi över till grannen och festade lite. Sedan viadre till anden och sedan till mig igen med massa folk och fortsatte festa.

Ikväll ska vi festa igen tror jag eller så blir det till att mysa. Men sanne och hennes vän emma. Kanske skriver senare.
förresten saknar jag tyresö och människorna, bara 4 veckor kvar tills jag kommer!
adioso amigoos

Kommentarer
Postat av: H.K

Skriv jättejättejättegärna vad du tycker om min blogg. Om innehållet, och designen också så klart :)

pusspusspuss/ HK

2009-03-07 @ 19:43:20
URL: http://kurdiiiah.blogg.se/
Postat av: De du ;)

Hur införskaffa ni er "outfit"? Ena redigt blöta kyssar!

2009-03-08 @ 19:05:53
Postat av: Michaela

Heej Tjejen :) aa jag går i media (design komunikation). Ja verkligen, när kommer du till stockholm? <3

2009-03-09 @ 10:27:18
URL: http://mickanf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0