Älskade Sanne

Godkväll gott folk!
Jag sitter nu hemma hos min efterlängtade Sanne, som jag har saknat henne!
Jag kom till Falköping igår och jag spenderade kvällen tillsammans med Sanne, Hannes och Joel. Vi rökte vattenpipa, tittade på tv och pratade. Vi hade jätte mysigt.
Idag har jag varit i skolan och lämnat tillbaka böcker och skrivit på papper. Sedan har jag packat ihop nästan allt i lägenheten förutom alla kökssaker som jag ska göra ikväll och i morgon.
Vi kom nyss ifrån donken där vi käkade som gamar. Efter det gick vi och mötte galna Morran som man inte sett på hundra år kändes det som. Trevligt att få ett farväl av honom också.
Jag åker hem till Stockholm tillsammans med min far som ska köra upp alla mina saker på fredag. Så skönt, saknar redan Tyresö och vännerna.
Självklart ska det bli ledsamt att säga hejdå till alla här men fortfarande så skönt att slippa denna håla! Jag har nog inte insett än att jag faktiskt har flyttat. Men det kommer väl med tiden.

världens bästa sanne och jag
nu ska jag hem och fixa. Vi hörs i morgon, annars på fredag.

puss


Kommentarer
Postat av: Louise

kul att vi ens har träffats..

2009-05-08 @ 15:28:07
URL: http://louiseogell.blogg.se/
Postat av: sannes emma :P

ha de så bra uppe i stockholm denise! :)

2009-05-08 @ 19:32:21
Postat av: sanne

kmr sakna dig.. gårkvällen var ett dåligt adjö..

2009-05-08 @ 20:29:19
URL: http://sannneeebanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0