Dags för skiva

TJAA!
Jag är grymt glad nu, ganska stressad också. Jag har fixat och pysslat med mitt rum hela dagen och det börjar faktiskt likna någonting. Jaja nu hinner jag inte skriva mer om det. Jag får berätta mer i morgon.
Nu ska jag strax iväg till Alexandras, Fridas och Fias samt några mer som jag känner, alltså jag ska in till deras studentskiva i stan. Blue moon bar tror jag att det skulle ligga. Det är "back in the days" tema och jag har världens jävla partyblåsa från 70-80 talet. Mammas antika faktiskt.
Hä'r kommer en snabb bild så ni ser hur jag ser ut.



nu måste jag ringa jenniepennie och sen rusa.

pusss

Kommentarer
Postat av: Daisybramble

Åååh lyckliga du som har en mamma som sparat den fina toppen! Du passsade bra i den! :)

2009-05-11 @ 11:49:07
URL: http://www.metrobloggen.se/9
Postat av: sanne

från vänster: Joel, Jag med mask, Sanne med mask.

HAHA! det är joel med mask den sista gumman. Btw skitsnygg klänning!! är jag och joel så lika..? puss<3

2009-05-11 @ 19:49:13
URL: http://sannneeebanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0