DETEFREDAGIDAAAG

TJA!
Kom nyss hem. Har som vanligt haft en fullspäckad dag. Är egentligen helt slut. Jag har inte sovit så mycket som jag skulle behövt göra.
Gårkvällen var väldigt lyckad! Allting började med middag hos Feli. Jag, Jen, Feli, Miranda och Linda. Grillade gjorde dem också (jag åt ceasarsallad, baugette och tzatziki). Jag vet inte riktigt men jag har aldrig varit en köttgormeare direkt så jag skippade köttet helt.
Efter ett tag började vi häva alkohol så man så fint kan uttrycka det. haha! Dennis (Jennies pojke) kom vid halv 23 ungefär och vi begav oss till älvsjö där det tydligen skulle vara fest. Självklart visade det sig att detta inte stämde så vi åkte vidare till Årsta istället där vi tillbringade resten av natten. Hemgång vid halv fyra ungefär med stop på donken. SÅ GOTT!
Nu på morgonen har jag fikat i centrum med Elin och Alicia och sedan strosat runt i centrum och inhandlat lite smått behövliga saker.
Sedan kom STEKARN och hämtade mig och vi begav oss till Alby där alla andra pojkar redan befann sig. Jag solade och pojkarna spelade fotboll. Sedan fick dem för sig att bada. Sjukt, jag vet! Fast Sander var lite som jag. Inte på'T! (så att säga).
Haha jag är på riktigt glatt fast lite konstigt humör idag känner jag. Får nog hoppa in i en dusch och sedan ta en snabb powernap eller något.
Ikväll har jag lite olika alternativ. Antingen ska jag på en middag i Huddinge som jag är bjuden på. Eller fest i Nacka med Feli, stanna hemma eller kanske krök med gamla vänner från tidiga tonårsperioden ni vet.
 
här kommer lite bilder folk

middagen


jag och jennie

miranda har nog inte lärt sig gott bordsskick än

glad var jag

mumsaa

elinpelin på fiket

jag införskaffade mig en svart bh från h&m, make-up wipes från h&m, en hårspray från Björn Axén samt en foundation från Maxfactor, som verkligen kan rekomendera för er som vill ha ett heltäckande och jämt resultat. Den är suverän. Jag har använt samma i åratal. Enda sedan den kom ut på marknaden.

Nu ska jag kila in i duschen.
hörs sen gott folk!

Kommentarer
Postat av: Miranda

det var ju inte riktigt tänkt att den bilden skulle läggas upp, men okej, jag förstår, ni gillaren!

2009-05-01 @ 17:57:35
Postat av: Sanne Österberg

stekarn! haha fan vad jag saknar oss

2009-05-01 @ 21:39:45
Postat av: jen

inga bilder som tas är tänkta att läggas upp, men lite får man bjuda på sig själv. jag tycker iaf att den är väldigt söt. men denise, lite snäll måste man fan va. första bilden på mig är allt från okej, satt du vet alltså.

2009-05-04 @ 00:43:30
URL: http://jennieisabelle.blogg.se/
Postat av: Denise

haha fan va ni klagar! du har ju inte heller världens snyggaste bild på mig upplagd jenpensnopp! :) ni är sexiga! saknar dig med bananen!

2009-05-04 @ 15:19:06
URL: http://dinovas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0