I <3 TOPSHOP

Godmorgon kära läsare!
Jag kan meddela att idag är inte Denise i topskick. Hade det grymt igårkväll i alla fall. Vilket man kan känna av idag.
Tänkte bara lägga upp lite grejer som jag fastande för när jag kikade lite på Topshops hemsida där jag satt och gottade mig och tittade ut lite saker jag ska lägga beslag på såfort första lönen rullar in på kontot.

Jag skriver mer om igår senare och lägger även upp bilderna.


Visst är dom äckligt snygga?

Dessa är i från Eurosko, så att ni inte tror att jag luras.

Dessa par skulle jag verkligen behöva. I need ett par basic black shoes.  (Även dessa är i från Eurosko)

Hittade sjukt snygga Solglajjer



Självklart måste jag avsluta med denna grymt snygga väska. Färgen är riktigt cool. Passar skit på till ljusa jeans och ett par high heels.

Nu ska jag försöka kurera mig och bli av med baksmällan. Vi hörs senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0