Im back

God eftermiddag!
Nu är jag hemma och jag har fixat med tvätten, Sitter vid datorn och kollar runt lite och lägger upp de få bilderna som togs med min trasiga digitalkamera igår. Jag väntar på att nästa maskin ska bli klar så jag kan sätta på en ny. Jag har sjukt mycket smutstvätt! Det är helt insane, tro mig!
Jag funderar på att boka tvättstugan samtidigt så jag får allting tvättat. Jag får fixa med det i morgon i såfall för idag känns det som jag redan har gjort min insatts med tanke på omständigheterna.
Gårkvällen var riktigt rolig måste jag säga. Det väntade även överraskningar. Som att Andreas och Alexander helt plötsligt dök upp från ingenstans. Lite senare dök även Crippa upp. Mycket trevligt.
Tack Stoffe för en riktigt bra kväll!

Vädret är regnit, tyvärr. Annars skulle jag gått ut på en långprommenad och handlat mig en Pucko. Är jätte sugen på Pucko. Men istället får det bli ett glad O'boy och häcka framför datorn.
Vad som händer ikväll är ännu oklart vad som väntar. Jag är inte speciellt sugen på att festa eftersom jag har festat två dagar irad. Iofs avstog jag från alkoholen i förrgår när jag var på skivan men endå. Det blev ju trotts allt tillräckligt igår kväll. Men som sagt. Man vet aldrig vad som väntar.
Nu ska jag hämta ett glas o'boy. Vi hörs senare.

här kommer bilderna.






Thats all folks!
see you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0