kort och simpelt

Goddag!
Jag kom nyss ut ur ducshen! Jag har varit vaken sedan tidigt på morgonkvisten för ovanligehetens skull. Jag har hunnit med både det ena och det andra idag.
Just nu är jag med min gode vän TranAS. Jag ska snart börja fixa mig för en utekväll på stan. Vi ska nämnligen på studentskiva för tre klasser tillsammans. Det ska bli riktigt kul.
I morgon är det hemmafest hos en killkompis till mig. Så nu blir det två festdagar på raken. Vad säger vi om det? NICE!

Nu ska jag sluta. Har en tranas häckandes brevid mig som tjatar på att få använda datorn och skriva skolarbete. Vilken taggning, right?
Tyvärr fungerade det inte att införa bilderna på denna dator så det tar jag när jag kommer hem ikväll eller i morgon.
Ha det så bra.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0