KVÄLLSMYS

God kväll!
Nu sitter jag hemma. Jag har även besök av min trofaste vän Sander! Vi har nyss tittat på Färjan 2 och Ballar av stål. Mycket mysigt. Sedan har jag även hunnit med att hänga min tvätt. Duktigt va?
Nu ska jag snart ut och ta mig kvällens första. Sedan blir det att hoppa in i en dusch och sedan krypa ner i sängen.
 
I morgon har jag inga planer på att göra något speciellt. Jag tänkte slå en signal till min käre vän Jennie och fråga om hon har lust att följa med ut och prommera lite med mig. Sedan är lite ärenden som måste urföras, även kurserna inför jobbet måste göras eftersom jag har varit olydig och inte fullföljt min plan inför denna kväll då det egentligen var planerat att jag skulle utföra detta.
 Nu ska jag kila ut.
Ha det så bra så hörs i vi  i morgon.

slöar i sängen och tittar på scrubs

min fina dator och kalender. Nödvändigheterna!

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vafan är det där för trädator?

2009-05-19 @ 11:37:50
URL: http://jennieisabelle.blogg.se/
Postat av: Denise

haha k'ften, den matchar med mitt rum. Har allt i ek!

2009-05-19 @ 14:56:55
URL: http://dinovas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0