lättat och glad

God kväll mina damer och herrar, pojkar och flickor!
Idag har det varit en helt fantastiskt vacker dag. Otroligt varmt, soligt och fåglarna kvittrar i högsta hugg ute på brevik där jag vaknade upp i morse runt 11 tiden. Hela dagen har varit helt grumt skön.
Igår likaså. Jag spenderade hela dagen tillsammans med Linnea, Sander och Joel inne i stan där vi shoppade, åt mat, åt glass, strosade och shoppade mera!
Efter detta åkte jag, Joel och Sander till Brevik, sanders stuga och tittade på film och sov. I söndags blev det movienight hos Sander då med. Denna gången även med Joel och Sander på brevik. Det är så jävla fint där ute!
Idag har jag solat ute på brevik innan vi begav oss in till "city" igen och jag åkte hit till mamma för att plugga klart dem där kurserna som förövrigt är klara nu. Känns helt fantastiskt skönt!
Jag ska in och träna kassa i morgon på jobbet. Är lite nervös hur det kommer att gå nu första gången. Nog för att jag har jobbat med kassa förut. Men då var det när jag var servitris och jag skötte allting själv. Nu är det någon som jag stå med mig i två dagars tid och bevaka mig. Usch, jag hoppas verkligen att det ska gå bra!
Nu ska jag snart hoppa in i en dusch, föna håret och klä på mig.
Efter det ska jag bege mig hemmåt och hämta upp alla grejer jag behöver inför jobbet i morgon och sedan ska jag hem till Andreas, titta film och sova.

Förresten när jag var i stan igår så inhandlade jag ett par grejer. Kolla nedan om ni är intresserade.

Äntligen hittade jag glajjerna jag letat efter. Dessvärre var jag inne på H&M och köpte ett par
halvsnygga ca 20 min innan jag hittade dessa på Gina T.
Klantig som jag var hade jag redan hunnit kasta iväg både kvitto och påse.

nödglajjerna här ovan då.

nytt linne från Gina T, 129:-

en tröja från Gina T, 149:-

Ring från H&M

nu blir det duschen för mig!
Hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

den där randiga tröjan har ja beställt från gina.... horunge

2009-05-27 @ 01:07:07
URL: http://jennieisabelle.blogg.se/
Postat av: Anonym

den där randiga tröjan har ja beställt från gina.... horunge

2009-05-27 @ 01:07:21
URL: http://jennieisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0